1. Varuinköp och Betalning

1.1 Kunden kan köpa varor online via Restaurang Babbels webbshop.

1.2 Betalning för varorna kan göras genom Swish eller alternativt betalning på restaurangen.

1.3 Betalning ska göras i enlighet med de angivna priserna i webbshopen.

2. Varuhantering och Hämtning

2.1 Varor köpta online ska hämtas på Restaurang Babbel enligt deras öppettider.

2.2 Kunden ansvarar för att hämta varorna inom restaurangens öppettider.

3. Ångerrätt och Reklamation

3.1 Kunden förstår och godkänner att det inte finns någon ångerrätt för öppnade produkter.

3.2 Reklamation av felaktiga eller skadade varor måste göras inom 14 dagar från köpdatumet.

3.3 Kunden ska kontakta Babbel i Borås AB via e-post eller telefon för att rapportera eventuella reklamationer.

4. Hantering av Personuppgifter och Marknadsföring

4.1 Kunden samtycker till att Restaurang Babbel sparar och behandlar deras personuppgifter enligt gällande integritetspolicy.

4.2 Kunden samtycker till att Restaurang Babbel använder Kunden e-post för att skicka marknadsföringsutskick och erbjudanden.

4.3 Kunden har rätt att när som helst avsluta sin prenumeration på marknadsföringsutskick genom att använda den avprenumerationslänk som tillhandahålls i varje utskick eller genom att kontakta Säljaren.

Genom att genomföra en beställning via Restaurang Babbels webbshop bekräftar Kunden att ha läst, förstått och accepterat villkoren i detta avtal.